W sieci można odszukać co najmniej kilkanaście przepisów na diety odchudzające. Każda rządzi się absolutnie innymi regułami a po wszystkich można osiągnąć również inne rezultaty. Należałoby wobec tego dowiedzieć się, które plany żywieniowe cieszą się najogromniejszą popularnością i czy ich stosowanie jest w pełni bezpieczne dla ogólnego stanu samopoczucia. • Dieta Dukana - doktór Dukan to profesjonalista, jaki po wielu latach badań prowadzonych nad nadwagą i otyłością doszedł do wniosku, że sprawnym sposobem na redukcję masy ciała ludzkiego może być białko. Jego dieta w następstwie tego opiera się w głównej mierze na wzmożonej ilości spożywanego każdego dnia nabiału. Rezultaty, zdaniem fachowców oraz osób stosujących, są w zasadzie imponujące.

Tu jednak wiele do życzenia w tym zakresie pozostawiają efekty uboczne, do jakich zalicza się choćby dysfunkcja nerek. • Dieta 1500 kcal - optymalna, jeżeli gra toczy się o bezpieczeństwo, dieta polegająca na dostarczaniu do organizmu znacznie mniejszej ilości energii, aniżeli wynosi dzienne zapotrzebowanie dojrzałego człowieka.

Są też inne odmiany w obrębie tego programu żywieniowego. Mowa tutaj pomiędzy innymi o diecie 1200 i 1000 kcal. W obydwu wypadkach jest to jednak głodówka, która niczym nie przypomina zdrowego odchudzania. Przy diecie 1500 kcal nie pojawiają się żadne poważne efekty uboczne, które zdołałyby grozić życiu a jako dodatek osoby wykorzystujące uzyskają pełne nasycenie! Co to świadczy? Przy tym programie żywieniowym nie odczuwa się głodu. Jest jeszcze wiele innych rodzajów diet, lecz to te dwie powyższe radują się największą popularnością zarówno wśród ludzi stosujących, jak i wśród ekspertów..
Inne artykuly na: tabletki odchudzajace